IMAGINI

Crazy live by Diana Krall Elvis Costello Willie Nelsom

On Sacred Ground1

28 ian. 2009

EU!


=GRI=La granita dintre viata si moarte:• Am fost si nu mai vreau sa fiu “gri”;• Sunt si nu mai vreau sa fiu « gri » ;• Voi mai fi, nu stiu cat dar nu mai vreau sa fiu « gri »Doar singuratatea si durerea e singura cale de a deveni mai buni ?Unde e bucuria diminetii ?Unde e bucuria venirii noptii, a iubirii, a somnului ce aduce odihna sufletului si trupului ?Pentru cine sunt toate acestea si prin ce au primit dreptul la ele ?Sunt singura si gri, totul e tulbure in mine...., peste mine....., in fata mea se intinde un mare pustiu « gri ».Mi-i dor de mirosul de sare marina si de sulf, de mirosul de verde, de mirosul bucuriei zilei care se termina si a celei care vine, de mirosul noptilor dintre ele, mi-e dorrr...Mi-e dor de “Phoenix”...mi-e dor ‘sa ma nasc din nou’ din cenusa durerilor mele...Mi-e dor de cea care eram cand am facut primii pasi in necunoscutul vietii ce avea sa vina, de forta mea, de increderea mea in oameni, de bucuria mea, de curajul meu, de mine...Mi-e dor de Maria Tanase, mi-e dor de ploaia infernala a lui Alifantis dintr-o mansarda plina de dragoste curata, fara sir si fara semne de-ntrebare: “cine-s mai frumosi oamenii?, ploaia?...Mi-e dor sa ma ploua pe aripi din nou iar tu sa ma acoperi cu tine si sa-mi spui: nu-i nimic, Lorelai....Mi-e dor sa-mi aflu din nou in tine odaia, mi-e dor de mine intre mine si tine...Ajuta-ma sa invat sa pretuiesc clipa si sa le adun pe toate in caseta cu bijuterii a sufletului meu.Mi-e dor de rasul de victorie si de bucuria din ochii copiilor mei cand au facut primii pasi spre mine.Mi-e dor de spaima lor, de privirile lor disperate cand credeau ca nu le mai sunt in preajma...N-au inteles nici pana acum ca sufletul meu nu mai functiona cand nu eram in preajma lor, deveneam doar durere, teama si « gri ».Mi-e dor de mine cand nu eram « GRI ».Mi-e dor de-ai mei, sa-i simt iar langa mine si oriunde as fi fost, sa insemne un “acasa”.Mi-e dor de atat de multe, incat, cu fiecare zi devin si mai “gri”, oare ar fi frumos macar “AMURGUL” in doi!?Fragment,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu